Téged Keresünk! Szex Blog Írói Club

Nudi kemping szex

Feleségemmel tengerparti nudista kempingbe mentünk pihenni. A faházunk alig 150 méterre volt a tengertől. Katicám korábban szép V fazonra borotválta a punciját, de most a kedvemért teljesen csupasz puncival jött.

Nagyon sokan megnézték a szép dombocskáját, de szerencsémre nagyon sok nő hasonlóan csupaszra borotváltan napozott. Többen voltak, akik még a csiklójukat is le szerették volna barnítani, ezért nem kimondottan összezárt lábbal napoztak. Tetszett ám a látvány! Katicám is hagyott némi helyet a combjai között. Azt már indulás előtt elhatároztuk, hogy szeretkezni fogunk a tengerparton. Már első este kimentünk fürdeni. Megálltunk a víz szélénél és elkezdtünk csókolózni. Katicám hamar nedves lett és az én dákóm is peckesen meredezett, amikor észrevettük, hogy tőlünk alig húsz méterre egy fiatal pár fekszik a homokon, a fiú épp akkor hatolt be a lányba. Sose láttunk korábban mást szeretkezni. Katicám teljesen lucskos lett és a dákóm akkora volt, mint még soha. Néztük, mit csinálnak. Közben Kati előredőlt, fenekét felém nyomta, de közben nézte a párt. Én egy másodperc alatt benne voltam. Dugtunk és közben néztük hogy ők hogy csinálják. Egy idő után a pár is észrevett minket, tetszett nekik, hogy nézzük és közben mi is dugunk. Hamarabb fejezték be, felültek a homokon és néztek minket. Katicám nem bírta visszatertani magát, nagy nyögések között elélvezett, én meg teletöltöttem forró puncikáját. Utána egy jót fürödtünk. A párral nem tudtunk megismerkedni, eltűntek. De nem keseredtünk el, ez volt még csak az első napunk.

Nick Wood - Egy Pajzán Hétvége
egyszerre-mentunk-el

Laza stílus, gyönyörű szemek

Laza stílus, gyönyörű szemek Egyszer volt, hol nem volt. Talán így kéne kezdenem, 19 éves vagyok, talán sokan azt gondoljátok, hogy ilyen fiatalon még nem tudhatom, mi az a szerelem, mi az, amikor két ember annyira szereti egymást, hogy azt le sem lehet írni. De azért én megpróbálom megosztani veletek az élményeimet. Itthon van egy kis boltunk, általában csak öreg nénikék szoktak ide járni vetőmagot venni, de ezen a napon egy olyan pasi tévedett be hozzánk, amilyenről...
Hárman a nudista strandon - Szex Blog Nyári történetek

Hárman a nudista strandon

Mikor már közel voltam a csúcshoz, a vendégünk is odaférkőzött hozzánk, úgy hogy szinte ketten szopták egyszerre a farkam, és ettől igazán bedurrant, és egy hatalmas spriccelés lett az eredménye, amiből mindketten bőven kaptak.

A nők orgazmusa

A nők orgazmusa A nők szexuális kielégülésének sokkal komplexebb feltételei vannak, mint a férfiakénak. Ezzel minden férfinak tisztában kell lennie! A nőknél sokkal nagyobb szerepe van a kielégülés elérésében: a kapcsolatnak, az erotikus, romantikus feltételeknek. Legfontosabb, hogy hangulatilag, érzelmileg rá tudjanak hangolódni a partnerre, a kölcsönös érzelmi ráhangolódásra. Át tudják magukat adni a gyönyörszerzés és érzéki átadás hangulatának. Egyik nő és másik nő között sokkal nagyobb eltérések vannak a szexuális reagálás létrejöttében és az orgazmus feltételeiben, jellemzőiben, mint...
author-avatar

Az írónk: SzexBlog

Megadom a lehetőséget másoknak, hogy közzé tegyék a legizgalmasabb élményeiket. Továbbá nyilvánosan a nagyközönség számára elérhetővé tesszük a legjobb írásokat, ami izgalomra ad okot